2013. december 14., szombat

23.fejezet : Egy orr aminek annyi ,egy anyu aki kidőlt és az én leszakadt állam

Sziasztok! Meghoztam a 23.fejezetet.Nagyon szépen köszönjük a 14 feliratkozott és a 3 tetsziket.
Készítettem egy új blogot oda is benézhettek.[x]
Az új blogra legkésőbb szombaton rakom fel a részt!
BY : SG







Úgy pofán vágnálak.
Egy vasszékkel.
Kétszer.
 -  Becca C.

  Odaballagtunk a temetési helyre, és nekem járt az a megtisztelés, hogy először nézhettem rá a nyitott koporsóra. Rohadtul semmi kedvem se volt, de Perrie előtte mondta, hogy helyette is legyek (a barom még mindig a kórházban van) ott, és gondolom, ő megnézné. Ezen is látszik mekkora szívem van.
  Szóval odabaktattam, benéztem, és majdnem elsápadtam... Na igen. El kéne sápadnom, mivel egy halott embert kéne látnom. De nem! Nem, nekem Haroldot kell a koporsóba látnom, aki vigyorog, mint a tejbe tök. Bár, nem tudom hogyan lehet úgy vigyorogni, mint a tejbe tök, de ez a vigyor olyan volt.
  - Mi a szart keresel itt?! - ordítottam torkom szakadtából. Az összes düh, ami eddig bennem volt, az most kijött.
  - Ne ordíts már! - suttogta.
  - EMBEREK! GYERTEK BE, ZAYN NINCS ITT! - kiáltottam, és láss csodát... Mindenki egy szempillantás alatt ott termett!
  - Baszd meg...
*******
  - Ezt hogy képzeled! Csak úgy itt hagysz! Annyi mindent megadtam neked, és ez a hála? Bekaphatod, ugye tudod?! - anyám szavai megrémítettek. Nem akartam, de rájöttem, valamire az nemrég kellettem nekik, azért voltak kedvesek
  - Asszonyom, Beccának új otthona van. Tessék megérteni. - Harry hangja nyugodt volt, de lehetett tudni, hogy igazából ideges. Nem tudta, mi baja van anyámnak. Az egészből annyit tudtunk meg, hogy valami hátsószándék is van a dologban.
  Elizabeth Malik (már felvette Zayn apja nevét, drága volt édesanyám) majdnem leütött egy nála 20 évvel fiatalabb férfit, csak mert szépen szólt hozzá. Normális.
  Sőt, le is ütötte. Harry meg vissza. Bumm, bumm, vér, bumm, vér, bumm, Zayn, bumm. Várjunk. Zayn?! Bocs, csak képzelődtem. Szóval. Bumm, bemm, bamm. Bumm. Vér. Bumm, bumm, bang. Bamm. Piros vér. Harry orrának annyi. Vissza bumm. Anya kidöglik. Bumm. Éééés. Bang.
  Bumm.
  A mindent eldöntő csata véget ért.
  Nekem pedig az állam leszakadt.
  Áll nélküli vagyok.
  Szuper.

 az első rész, amit részben együtt írtunk meg. Vagyis, egymás mellett ülünk, miközben nyomatjuk a Wrecking Ballt. 
A fejléc/design is hamarosan változik.:)
x

1 megjegyzés: