2013. december 31., kedd

27. fejezet: Meglepett lelkek

Hi guys! Látjátok, új fejléc és design lett... Hát picit meggyűlt vele a bajunk, de megvan, és ez a lényeg. :) Ja és ezt a részt én már nagyon vártam, hogy megírhassam, mert... Mert ez olyan jó, és nekem annyira tetszik. Remélem nem csak én vagyok így vele. ;)
x
Van aki egoista és van aki egoista.  -  Becca Conor



  - Jujj, jujj, ezen az áll, hogy Beccától Elenának.De cuki vagy, azt hittem nem veszel nekem semmit! - nézett rám a nővérem, és egy könnycsepp is majdnem kibuggyant az arcán. Kibontotta az ajándékot, és amikor meglátta, lefagyott az arca. Igen, a Hanna Montana-s pohár találó. Az értelmiségi szintjéhez való. - Hát... Kösz. - mondta, és elment a kedve a bőgéstől. Mivel Elenán kivűl senki sem mozdult úgy döntöttem cselekszem, és mindenkinek odaadom az ajándékom. Sorba mindenki megkapta, és sorra mindenki arca eltorzult. Kezdve Liammel, amikor a kanál készletet meglátta, nem jutott szóhoz. Levegőt is alig tudott venni, de komolyan. Williamnek kellett elvennie előle, mielőtt meghalna. Aztán jött William, aki mikor meglátta a táskát, elkezdett visítozni, hogy én pont eltaláltam amit szeretett volna. És erre megölelt.Hát jó Niallnek szintén nagyon tetszett. Rögtön levette a pólóját ( megjegyzem az ír fiúnak elég jó teste van ) és felkapta a az újat. Végül jött Harry, akinek nem várt reakciója volt. Láttam ahogy kibuggyan egy könnycsepp a szeméből.
   -  Harry minden rendben?  -  ment oda Perrie.
   -  Igen.Ez annyira cuki.Köszönöm Becca!  -  ölelt meg ő is.
   -  Szívesen .  -  WTF?
   -   Na akkor most Becca tessék!  -  adta oda Niall az én ajándékom.Mi lehet az??????
Egy kicsike doboz volt ami kb. akkora mint , egy telefon. Na jó egy kicsit nagyobb! És kinyitottam.......
Egy bazi nagy telefon volt benne ( Samsung Galaxy S 4 ) .
   -   Úristenem! Erre vágytam honnan tudtad?  -  vettem ki a telefont aminek a hátlapján a híres Niall Horan volt. Egoista!
   -  A ma reggeli vásárlásnál alig bírtalak elrángatni a telefonok elől. Ja és szerintem a tok a legjobb benne!  -  mosolygott perverzen.
   -  Niall tudsz róla ,hogy egoista vagy??  -  néztem rá gúnyosan.
   -  Nem vagyok egoista csak kedves, cuki ,jó fej ,aranyos , megbízható , tehetséges....És még sorolhatnám  -  sorolta fel.
Az ajándékozás során kaptam egy csomó ruhát , egy közös képet ami be volt kereteztetve (ami iszonyatosul  kedves volt Liamtől és egy új laptopot ( ki tudja minek ,már van).
Ja igen el is felejtettem ,hogy Harry Louistól kapott egy óvszeres dobozt. Ezen mindenki röhögött komolyan.
Szép lassan mindenki felbandukolt a szobájába.Harryvel megbeszéltük ,hogy holnap jön hozzánk Gemma ( Harry nővére) , a Tomlinson lányok ( Louis húgai ) , a Payne lányok ( Liam nővérei ) , Greg és Theo  ( Niall bátya és kereszt fia ) .
Gyorsan megfürödtünk ,persze külön -külön és befeküdtünk az ágyba. Hamar elaludtunk.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése