2013. október 13., vasárnap

1.fejezet Veszekedés egy kis pihenésel keverve!

Sziasztok!Meghoztam a legelső részt. Remélem elnyeri a tetszeseteket és
Feliratkoztok vagy komiztok.Na nem húzom az időt .
Jó olvasást! 
Xoxo Dy

Nincs szőke herceg fehér lovon , és nincs Happy End , ez a valóság nem Disneyland - Becca C.











A nap reggeli ,keltegető sugarai homályosan szűrődtek be az ablakon .A kocsik már szokásos útjaikat
rótták ,eszeveszettül, a másikra nem figyelve mentek a saját dolgukat intézni az emberek
Mindenki el volt foglalva valamivel .Figyelmetlenek ,hiszen nem veszik észre az élet szépségét .
Ahogy reggel felkel a nap , a madarak csicseregnek , a friss levegő amit beszívunk az orrunkon
és az ember egyszerűen csak érzi ,hogy él.
A lelke szabad , gondolatai elkalandoznak , ezer meg ezer helyre , csak élvezi ami e van és megbecsüli.
Lassan kikászálódtam az én kis pihe-puha ágyikómból és eltotyogtam a fürdőmbe.
Belenéztem a kis tükrömbe és egy visszataszító csúnya lány fogadott.
gyorsan megmostam a fogam és feltettem egy alap sminket (alapozó , szemceruza , szempillaspirál).
-Így már jó!-gondoltam magamban.
Kimentem a fürdőből egyenest a földszintre.Beszélgetést hallottam a nappaliból ,így tudtam hova NEM megyek. Ezért a konyhába mentem.Ott is volt valaki .Harry :(.
-Jó reggelt cica!-"köszönt".
-Ne cicáz ha lehet.Kösz.-mentem a hűtőhöz .
-Akkor ,hogy hívjalak?-ölelte át hátulról a derekam.
Vajuk be jó érzés volt érezni a közelségét, de nekem nem jön be annyira.
Gyorsan észbe kaptam és ellöktem magamtól.
-Sehogy! Tudod te is az a fajta srác vagy  aki azt meséli be ,hogy "Annyira szeretlek .Veled akarom
leélni az életem!" de utána megdugsz és elhagysz. Én nem kérek belőled. Szóval
Lekophatsz!-osztottam ki, amit ő kikerekedett szemekkel jutalmazott.
-Harry gyere már ,csak rád várunk.-jött be Liam.
Bólintott egyet majd kiment a hülye haverjával  Hála az égnek eltűntek.
Nem sajnáltam meg. Na jó talán egy cseppet. Azért jól kiosztottam nem, de?
Kivettem a hűtőből egy gofrit és megkentem nuttelával.
Valami isteni lett......... :$
Ahogy elkezdtem enni  Zayn rontott be.
-Te mit mondtál Harrynek?Hmm....?
-Csak az igazat.-vontam meg a vállam és  tovább ettem.
-Hát most odabent bőg.-mutatott a nappali felé.
-Legyen már férfi!-tettem be a mosogatóba a tányérom
-Hahaha nagyon vicces vagy Becca.-nézett rám összeszükitett szemekkel.

/Elena Szemszöge/

Már megint a veszekedés.Korán reggel ez megy.Néha már azt gondolom ,hogy be kéne
őket zárni valahova.
Kimásztam az ágyból és lesiettem a konyhában ahol megtaláltam ezt a két hülyét.
-Kussoljatok már be .Valaki még szeretne aludni.Nem vagytok senkire figyelemmel.Egyébként min veszekedtek ?-kérdeztem morcosan.
Senki nem válaszolt. Kínos csönd telepedett a konyhára.
-A nagy semmiért vitatkoztok .-sóhajtottam.
Kimentem a nappaliba ahol ott volt négy fiú.
-Császtok!-intettem egyet majd leültem Louis mellé.
Jól ismertem a fiúkat mivel sok koncertjükön voltam és őszintén én jó viszonyban vagyok Zaynel elentéttben
Beccával.
-El most mit csinál odakint Zayn és Becca ?-kérdezte Niall.
-Veszekednek.-válaszoltam
-És miért?-fordult felém Louis.
-Ki tudja .Ő dolguk.-vontam meg a vállam.
Pár percig múlva már azt éreztem ,hogy álomba merülők.És kész el is aludtam.
Nagyon fáradt voltam mert, tegnap egy híres szórakozó helyen voltam és hát mit is mondjak ,jól leittam magam.

/Pár óra múlva/

A szobámban keltem.Én azt hittem ,hogy a nappaliban....a kanapén........aludtam Louis vállán.
Opps......Kicsit kínos.
Na ,de mindegy. Újra kimásztam az ágyból és kimentem a szobából.
A folyóson pont Louisal találkoztam össze.
-Szia !-köszöntem amire egy fél oldalas mosolyt mutatott.
-Öhm.......El azt szeretném kérdezni ,hogy eljönnél e velem este moziba?-kérdezte.
-Igen, miért ne.-mosolyogtam rá és tovább mentem.
Mivel a hasam már korgót lementem a konyhába ahol megtaláltam Liamet, Zaynt és Niallt.
-Szia !-köszöntek kórusban .
-Sziasztok!Hé Niall én is szeretnék azért, enni.!-nevettem el magam.
-Tessék !-nyújtott át két szelet piritost .
-Köszi.!-fogattam el majd leültem a bárszékre és falni kezdtem.
A konyhában néma csönd lett ,csak az én és Niall rágássát lehetett hallani.
-És hány pohár vodkát ittál meg tegnap?-kérdezte perverz vigyoral Zayn.
-Csak is Jack Daniel's-et ittam és amúgy 6-7 pohár lehetett.-ettem tovább.
-Az kemény.-vágta rá teli szájjal Nialler.
Erre a kijelentésre elmosolyodtam.
-Amúgy hétvégén Hawaiira megyünk és ti is jöttök velünk!-szólalt meg Zayn.
-És elmondtad már Beccának?
-Igen.
És ,hogy reagált rá?-kérdeztem vigyorogva.
-Idézem , "Nem ti mondjátok meg ,hogy mit csináljak.Kizárt ,hogy veled és a négy idióta haveroddal mennyek el utazgatni."-utánozta Beccát.
Becca mindig is önfejű volt úgyhogy nem lepődtem meg ,hogy így reagált.


Tudom egy kicsit rövidke lett ,de azért tanulnom is kell.
Másodszor szerintem Sári vagyis ahogy én hívom Süsü 
Jövőhéten hozza majd a második részt. 
Puszi ,Pacsi : Dylan <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése