2013. október 20., vasárnap

4. fejezet: Kedvenc állatom a róka

Hiii emberkékakiolvassákablogot! :) Köszönjük szépen a több mint 400 oldalmegjelenítést, nagyon jól esik tényleg.:) remélem tetszeni fog a rész.! komizzatok, iratkozzatok fel, nem harapunk.;) 
xoxo Sara. S
Mondtam már, hogy nem bírom az epret? - Becca C.
  Itt ülök a repülőn. Vagyis a fiúk magánrepülőjén. Minden lány el lenne ájulva, hogy: Úristen! A One Direction elvisz Hawaiira! Teljesült az álmom! + még néhány sikítás. Tudom, sokszor elmondtam, de én nem vagyok ilyen. Inkább otthon ülnék, de már nem ellenkeztem. Egyrészt mert Harry elbűvölt. Meglepő, velem még egy fiú sem tudott ilyet kihozni. Fogalmam sincs, mit érzek.
  Már szinte mindenki alszik, csak én nem. A gondolataim nem engedik. Egyszer az egyiket letudom a kérdésre a válasszal, de aztán jön egy másik: Mi van ha... Nem tud csillapodni. Ráadásul egy könyvnek még mindig az első oldalát bámulom, már két órája.
  - Hölgyem hozhatok magának valamit? - jött egy csini pincérnő. Nem tudom, mért mondom azt, hogy a repülőn pincérnő van, de a lényeg hogy csini volt.
  - Nem kö... - kezdtem volna, de félbe szakítottak:
  - Két specialitást kérnénk. - nyitotta ki a szemeit Harry.
  - A szokásosat? - kérdezi a 'pincér', mire Harry bólint. Mikor már kellő távolságnyira elment a lány, csodálkozva ránézek a mellettem ülőre.
  - Te nem aludtál?
  - Féltem, hogy kiugrasz a repülőből. Megbeszéltük, hogy a biztonság kedvéért, most én figyelek rád. De semmi furcsát nem csináltál, csak nem lapoztál, már egy ideje. - nézett furcsán. Nem mondtam semmit, hanem csak lapoztam egyet. Harry felnevetett, amire nekem is mosolyognom kellett.
  Lépteket hallottam, és megjelent a turmixunk. Nagyon jól nézett ki. Ahogy megkaptuk, máris mohón enni kezdtem. Nem ettem reggelire.
  - Jó étvágyat. - figyelt Harry.
  - Hmm neked is. - válaszoltam teli szájjal. Szokásosan furcsállta a dolgom, de inkább ő is enni kezdett. Miután végeztem vele, letettem a mellettem lévő kis asztalkára (magángép) és már majdnem büfögtem egyet, de jólneveltségem miatt, visszatartottam.
  - Gyorsan végeztél.
  - Tudom. Tulajdonképpen mi is volt ez? - érdeklődtem ránézve.
  - Epres csokis specialitás. - epres. Csak ezt ne!
  - Epres? - kérdeztem vissza félve.
  - Igen. Miért baj? - mondta, és ő is végzett az evéssel. Asszem itt problémák lesznek. Allergiás vagyok az eperre, és képes vagyok miatta 3 percenként hányni. 1 órán át. Van róla néhány emlékem. Csak nem egy repülőn.
  - Neked mi a kedvenc állatod? - már éreztem, hogy jön fölfelé. Minden.
  - Ööö asszem a kenguru. Miért neked mi?
  - Az ázsiai kukac helyett a  róka. - öklendeztem egyet, és szaladtam a mosdóhoz. Persze égessem le magam. Tegnap bőgtem, most meg itt állok, és kiadok magamból. Pedig eddig teljesen jó összképet alkottam magamról a szemükben.
  Visszamentem Harryhez, mondván jól vagyok. Útközben biztatóan rám mosolygott, amit viszonoztam. Sajnos nem bírtam, és lehánytam az alvó...Zaynt. Esküszöm, nem direkt volt! És nem direkt őt! Nem kellett volna epret ennem! Nem én csesztem el, hogy a turmixba tettek!
  Rápillantottam Harryre aki csak lesújtva röhögött. Remek. Plusz mi lesz ha majd Zayn felébred és rájön, hogy ráhánytak? Mi lesz? Gondolom majd le fog égetni mindenki előtt. Hjajj, de szerencsétlen vagy Rebecca. Ez is csak te lehetsz.

  Megérkeztünk. Egészen idáig itt álltam a mosdónál, ne hogy megtörténjen újra az előbbi 'baleset'. Zayn még mindig nem ébredt föl, de már picit beleszáradt a 'kedvenc állatom' nyoma a pólójában. Éljen. Sőt, most már büdös is. Harry beleunt az én folytonos rosszullétembe, ezért már horkol. Én vagyok fönn egyedül, mikor meghallom a pilóta üzenetét, miszerint megkezdjük a leszállást.

  WELCOME TO HAWAII ONE DIRECTION! táblák mindenhol. Zayn dühös rám, már szinte elküldene a [...]. Niall keresni akar egy Nando'st, Harry egyfolytában azt kérdezte hogy jobban vagyok-e már, Louis és Liam pedig aludni akartak, miközben a rajongók megsüketítettek engem és Elenát. Jó élmény volt.
  A hotel gyönyörű tágas volt, az erkélyről egyenesen a tengerre láttál. Eszméletlenül szép.
  A lakosztályomra pedig nincs megfelelő szó. Soha nem voltam még nyaralni, mert nem futotta rá. Ráadásul pont Hawaiial kezdeni! Maga az álom. Most így kezdem egyre jobban rábeszélni magam, hogy szerencsés a helyzetem.
  A bőröndömből kihalászok egy tablettát, hogy nehogy újra kitaccsoljak. A vizemből amit kaptam ráiszok, és valamiért úgy érzem, hogy figyelnek. Megfordultam, és Louis állt előttem.
  - Hát te? - csodálkoztam rá.
  - Egy szobába osztottak be minket. - vakarta meg a fejét. - Ha jól tudom Zayn, Niall, Liam együtt vannak, csakúgy mint Harry és Elena. Mi vagyunk a harmadik páros. - remek. Végre leakartam nyugodni, erre kapok, egy nem kicsit aktív szobatársat.
  - Megkérdezhetném miért virít egy répa a bőröndödön?
  - Szeretem. - vont vállat. - Egyébként szinte egész nap meló van nekünk. Sokszor leszel egyedül, megnyugodhatsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése