2013. november 24., vasárnap

17. Fejezet :Jó éjt puszi

Sziasztok! Hát szerintem Sári elmondta mi a helyzet a sulival ,úgy ,hogy inkább
nem magyarázkodom.Tudjátok mi is felsősök vagyunk és most elég nehéz.
Most inkább hagyjuk a sulit és foglalkozunk az *dobpergést kérek* ÚJ RÉSSZEL!!
Jó Olvasást! <3

Xx Becca.~

"Az élet rövid. . . nem maradhatok 
 a múlt fogságába, mert
 még a végén a jövőmet 
vesztem el. . ."  -  Becca C.


Megint a kórház.Lassan már ,úgy érzem itt fogom leélni az életem. Csak Niall , Harry és én jöttünk mert, a
két álomszuszékot nem lehetett felkelteni.Már vagy 2 órája itt vagyunk ,de semmi.
Az orvosok nem mondtak semmit Perrie állapotáról.
22:23 van és hát nagyon álmos vagyok.
Felálltam a székből és kerestem egy automatát. Kell innom egy kis koffeint vagy ha nem ,akkor
az egyszer biztos ,hogy bealszom.
A folyosó végén találtam is egyet. Gyorsan kikerestem a megfelelő pénzt és bedobtam .
Pár perc múlva már a kávémmal sétáltam vissza a két alvó sráchoz.
Leültem közéjük és inni kezdtem jó meleg italom.
  -  Kaphatok egy kicsit ?  -  hallottam meg Harry rekedtes hangját
Odaadtam neki a poharat amibe bele ivott. Egy-kettő korty után vissza is adta.
  -  Harry mi lesz ha........ - csuklott el a hangom.
  -  Nyugi Becca nem fog arra sor kerülni.  -  mondta tök higgadtan.
És ekkor kilépet az orvos Perrie műtőszobájából. Megrázogattam Niall vállát amire fel is kelt.
  -  Jó estét. Önnők Perrie Edwards hozzá tartozói ?  -  vizslalt meg minket az orvos.
  -  Igen mi vagyunk.Hogy van?  -  kérdeztem.
  -  A helyzete válságos. De addig bent kell tartani.  -  mosolyodott el biztatóan .
  -  Köszönjük.Viszlát.
Megfogtam az oldal táskámat és feltettem a vállamra.Elindultunk kifelé.
Ahogy kiértünk a kórházból rögtön vissza akartam menni. Ott várt minket egy csomó fotós.
Na hát már csak ez hiányzott.Megfogtam Harry kezét és erősen megmarkoltam .
Gyorsan átfurakodtunk a tömegen és beültünk a kocsiba.
Harry vezetett , Niall mellette ült és beszélgettek ,én meg hátul ücsörögtem.
Kivettem a telefonomat és felmentem Twittere.És találjátok ki hány üzenetet kaptam.
Volt vagy 100. Megnyitottam az egyiket.

"Szia Becca! Csak azt szeretném neked mondani ,hogy maradj távol
Harrytől.Vagy ha nem annak nem lesz jó vége.Most döntsd el , 
hogy mi lesz .De addig is ne ,hogy hozzá merj egy ujjal is érni 
Harryhez mert, megbánod."

Egy könnycsepp gurult le a szememből  . Én ezt megmondtam az elején, hogy ez fog történni.
Egyenesen megmondtam.Csak arra eszméltem fel ,hogy Harry azt mondja ,hogy " Itt vagyunk" és ,hogy
Niall becsapja az ajtót.Harry hátra nézet és valószínűleg  meglátta ,hogy sírok mivel hátramászott hozzám.
  -  Mi a baj?  -  törölte le hüvelykujjával azt a fránya könnycseppet.
Odaadtam neki a telefont és ő is olvasgatott. végül üvegtekintettel nézte a telefont.
Tehát ő is elcsodálkozott.Nagyon rosszul eset ez.
Komolyan ,hogy lehetnek ilyen rajongok.
  -  Sajnálom Becca.  -  adott egy puszit az arcomra.
Mikor már megnyugodtam (eltelt vagy fél óra)kimásztunk a kocsiból és bementünk a többiekhez.
Meglepetésemre ott volt a nővérem, Elena.
  -  Te......Hogy......Itt.....?  -  néztem furán nővérere.
  -  Hallottam mi történt Perrievel ,ezért visszajöttem.  -  mosolygott ,de nem volt igazi mosoly.
  -  És a fősuli?
  -  Azt most hagyjuk.Mit mondtak?  -  kérdezte.
  -  Az állapota válságos.Bent fogják tartani egy jó pár ideig.  -  motyogtam.
  -  Becca szerintem mennyetek aludni mert, elmúlt éjfél.  -szólalt meg Liam.
Ahogy mondta már indultam el ,de eszembe jutott valami.
Gyorsan oda szaladtam először Liamhez aztán Louishoz és Niallhöz.Mindegyiknek adtam egy-egy "jóét puszit"
és már mentem is fel.
Gyorsan letusoltam és felvettem a pizsim. Befeküdtem a Harryvel közös ágyamba .
Ajtó csapódást hallottam és mögöttem az ágy besüpett.
Tudtam ez Harry.Át karolta a derekamat és ,így aludtunk el.

Reggel elég későn keltem. Észre vettem ,hogy Harry úgy öleli a derekamat mintha az élete múlna rajta.
Lehámoztam magamról karjait.
Egy kis ideig néztem ,ahogy alszik aztán már észre sem vettem ,hogy ébren van.
  -  Jó reggelt.  -  mondta reggeli rekedt hangján.
  -  Neked is.  -  ásítottam .
Adtam egy rövid puszit a szájára és kimásztam az ágyból.Kivettem a ruhás szekrényből egy fekete cicanacit , egy fekete Harrytől csórt pólót. és fehérneműt.Bementem a fürdőbe és ott felvettem a ruhákat.
Kimentem hozzá és immár a telefonját csesztette.
  -  Na ,hogy áll?  -  néztem rá.
  -  Ez olyan Harry Stylesos .  -  nevetett.
Erre én is elnevettem magam.




Egy kis ráadás a mai napra.

Xx Becca.~

2 megjegyzés:

  1. Szia !
    Olyan rég nem olvastam és nem komiztam, hogy már azt se tudom, hogy mi történt... Most komolyan MEGHALT Zayn ??????? És Megértem Perrie-t, hogy ő is öngyilkos akart lenni hiszen szerette Őt. Én is ezt tenném ha meghalna az akit szerettem de még előttem az élet ! Arra nagyon kíváncsi lennék miért lett öngyilkos Zayn ??? De erre szerintem már nem kerül sor :(
    Nem hiszem el, hogy Perrie ilyet csinálna magával !!? Na meg az is jó lenne ha kiderülne mit szeretett volna az a titokzatos "Barát" Becca-ól. Jajj... istenem nem tudok mit írni csak annyit, hogy erre a blogra úgy találtam rá: "hogy minden oké csak Becca egy kicsit rossz... meg ilyesmi". Na szóval érted. Minden rendben van az elején (majdnem) és utána meg ez..! Most már tényleg nem tudok mit írni ! Siess a következő résszel !
    Dorcsi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.í.: Meglepődtem azon, hogy Becca, hogy vonzódik Harry-ez... Milyen gyorsan változik az ember, ha valami tragédia történik körülötte !
      Dorcsi (másodjára is) ♥

      Törlés