2013. november 30., szombat

19.fejezet : Depresszió

Hello gyerekek! Itt vagyunk hát a 19 fejezetnél .
Nem tudom ,hogy hány fejezetes lesz a blog ,de azért
majd szeretném ,hogy meglegyen az 50 fejezet .
Na ,de az a jövő és mi most a jelenben vagyunk.
Ha tetszik a rész nyugodtan lehet pipálni, komizni vagy feliratkozni.
BY : SG~

Ui.:  Ez a rész sok trágár szavat tartalmaz.
Depresszióba estem.De tényleg tök jó ,hogy itt hagysz.  -  Becca C.

  -  Harold Edward Styles! Most azonnal gyere ide .  -  kiabáltam a földszinten lazsáló Harrynek.
  -  Jól van Rebecca Elizabeth Conor.  -  úgy utálom amikor valaki a teljes nevemen szólít .
Szép lassan felért és bejött a közös szobába.
  -  Mi van már?  -  kérdezte .Hallottam a hangján ,hogy sértődőt mert, nem csináltam azt amit mondott
(ezt a telefon elvételre értettem ) .
  -  Itt van a kibaszott telefonod.  -  vágtam hozzá telefonját.
  -  Látom nincs minden rendben.  -  ült le mellém.
  -  Nem Harry. Semmi sincs rendben . Zayn elment , Perrie a kórházban fekszik élet-halál közt ,
Elena és Louis egy párt alkotnak és......és te meg ..........Ááááá hagyjuk   -  sóhajtottam fel ,majd
átkaroltam lábaimat és ráhelyeztem fejemet.
Hogy én milyen szerencsétlen vagyok.Mindenkit elvesztek ,de nem is csináltam semmi rosszat.
Na jó egyszer oviban bemutattam az óvónőnek az meg kirúgatott.Hát igen oviban is ilyen voltam már.
Nem tehetek róla.Ja igen és egyszer hatodikban beleszívtam egy kicsit a drogba ,de azon kívül semmit.
Tényleg.
  -  Becca figyelsz te rám?  -  hallottam meg Harry éles hangját.
  -  Nem Harry . Nem figyelek.  -  mondtam gúnyosan.
  -  Louis azt mondta ,hogy el kell mennünk egy interjúra.Jössz?
  -  Megyek.  -  mondtam majd felálltam ágyamról.
Kiküldtem Harryt a szobából és öltözni kezdtem.
Megszokásommá vált ,hogy ha tükröt láttok pózolók.
És hát most is azt csináltam a ruhásszekrény tükrében. :)
Ahogy befejeztem bohóckodásom kimentem a már földön ülő
Harryhez.
  -  Csinos vagy.  -  kacsintott rám Harry.
  -  Harry 2 év van köztünk.  -  kezdtem megint elővenni a bunkó
stílusom.
Inkább nem szólt semmit csak felállt és lement. Követem .
  -  Na végre .  -  hallottam Louist.
  -  Louis inkább ne Na Végréz hanem inkább vonszold ki azt a nagy seggedet.  -  mosolyogtam rá.
  -  Jaj valaki nagyon dühös.  -  nézet rám gúnyosan.
Na betelt a pohár.Kezeimet ökölbe szorítottam és és elkezdtem menni felé. Még jó ,hogy Harry és Liam
lefogott.
  -  Kussolj be te buzi Tomlinson. Olyan paraszt vagy ,hogy akkorát még a világ nem látott.
Mindenki tudja ,hogy te egy önfejű kis luzer vagy.  -  kiabáltam rá.
Hát igen tudok ilyen is lenni. Ha nagyon dühös vagyok......
  -  Te mondod? Pont te ? Te kis kurva.  -  kezdte felemelni ő is a hangját.
  -  Becca , Louis . Kussoljatok már be.Indulnunk kéne.  -  kiabálta az eddig halk Elena.
Egy-egy szúrós pillantást vetettünk egymás felé Louissal.Ennyit a szoros családi kötelékről.
Harry fogva a karomat vitt ki a kocsihoz. Hát ez hülye.
Beültetett a kocsiba AZ Ő ÖLÉBE (?). Még jó ,hogy Louis az anyós ülésben ült legalább nem láttam
az idióta fejét.....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése