2013. november 29., péntek

18. fejezet: Az a bizonyos bennfentes

hi guys! fuu nagyon boldog vagyok.:) a múltkor sikerült mindkettőnknek megírni egy részt. remélem örültök:)
egy komit... kérlek szépen titeket csak egy komit....
Xx

Nem vagyok tökéletes , nem is voltam , és soha nem is leszek  -  Becca C.


Leültem Harry mellé és megnéztem , hogy mit olvasgat .
  -  Mit olvasol?  -  szökött fel egyik szemöldököm.
  -  Semmit........  -  motyogta majd szél sebesen eltette telefonját.
  -  Harry!  -  mondtam egy kicsit felemelve hangomat.
  - Semmit, értsd meg!
  - Mond már meg baszki, nincs ennyi időm, hogy még veled is veszekedjek!
  - Azt olvastam, hogy hány jegy kelt el a következő koncertünkre. - valami baj volt ezzel a mondattal. Még pedig, hogy nem volt igaz.
  Engem mindenki, mindig át akar verni. De szerencsére, nekem van az az ösztönöm, ami ezt észreveszi, és szól az agyamnak, hogy ez a hülye ember azt hiszi hülye vagyok. Bocs, de hallgatok az agyamra...Legtöbbször. Mert, hát igen, mikor ellöktem magamtól mindenkit, akkor nem hallgattam, az én káposztalémre. Bocs.
  - Engem nem tudsz átverni! Add ide a telefonod. - már majdnem belenyúltam a zsebébe, de erősen megfogta a csuklóm. Adta, neki egy pofont a szabad kezemmel, mire ős is odakapta a karját, ezzel elengedve a csuklóm. Amilyen gyorsan csak tudtam, kihúztam a zsebéből a telefonját, és szaladtam fel az emeltre. A közös szobánkba beérve, egy gyors csuklómozgással bezártam az ajtót. Még jó, hogy Harry az ajtóban hagyta a kulcsot. Már megnyugodva leültem az ágyra, és az okos telefont elővéve...Mondanám azt, hogy nyitottam fel, de sajnos kódos volt. Teljesen ideges lettem, ezért az első kódot ami eszembe jutott bepötyögtem, ami nem volt más, mint az : 123456789. És, lehet, hogy lehetetlen, de sikerült! Wááá. Sikerült, iáiáóó. Ennyire béna embert aki ezt találja ki, mint kód, eddig a percig nem ismertem.
  - Becca, légy szíves hagyd békén a telefonom!  Mindenkinek jobb lenne. - hallottam meg Hazz hangját. Jó, lehet, hogy jobb lenne, de én kíváncsi vagyok... Szóval hamar megfogok öregedni. Vannak hibáim.
  A feloldással megvoltam, már csak a megkeresés volt hátra. Bár, ja, Harry megkönnyítette a munkám. Nem lépett ki. Sáláláláláá.


Harry Styles, és Becca Conor már az ágyban is elvégezték a teendőket

Valószínűleg arról már mindenki hallott, hogy Zayn Malikkal mi történt. De arról, hogy azon az estén Harryvel? Most bárki megtudhatja. 
Mint tudjuk, Becca Conor és Harry Styles egy ideje már egy párt alkotnak. Hát ez az úgynevezett járás, máshová fajult el. Egy hét után, már az ágyban iy egymásnak adták magukat. Egy köntösben fényképezték le őket, reggel. 
Egy bennfentes is megerősítette, hogy ez így történt. Azt is mondta, hogy babát szeretnének, bár még az eljegyzésről nem volt szó. 
Mi csak bíztatni fogjuk Harryt, hiszen ha a One Directionnek vége, valakivel el kell foglalnia magát. 


  - Harry Styles! Ki a lószarom az a bizonyos bennfentes? - ordítottam torkom szakadtából. Harry csak sóhajtott, és ezután lábdobogást hallottam. Ezek szerint elment.

  Ki ez aki ezt tette velem? Miért akarja elrontani az életem? Mit ártottam neki? Miért vagyok ilyen szerencsétlen? Mit keresek a One Direction 4/5-énél? Miért érzem úgy, hogy nekem nincs itt helyem? Miért érzem azt, hogy el kéne szöknöm? Miért?
  A kérdések csak úgy záporoztak a káposztalébe. Hjajj.
  Egy újabb hét, egy újabb depresszió.




bosci, hogy ilyen rövid lett, kevés időm volt rá...:s
x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése